DOST DIVNÝ WEBY

Článek pro ZOOT, březen 2016, téma: Guilty Pleasure

O tématu guilty pleasure je skvělé psát, ale ještě lepší je ho žít. Oslovila jsem tedy několik kamarádů, aby se přiznali, co je baví a s čím se nikomu moc nechlubí. Zjistila jsem, že někdo si rád olizuje prsty, když jí buráky. Někdo nechce platit za gumičky do vlasů, a tak je v drogerii krade a má radost vždycky, když se mu to podaří. Někdo bere jídlo kolegům ze stolu (někdy ale zjistí příliš pozdě, že jsou to psí granule). Nikdo se mi ale nepřiznal, jestli sleduje nějaké zvláštní weby. Přitom internet přece musí frčet aspoň z 80 % na guilty pleasures. Co jako všichni děláte, když jste sami doma?

Nejprovinilejší internetovou aktivitu mi přiznala kamarádka: BAVÍ MĚ TAKOVÝ TY VIDEA, KDE LIDI TRÁPĚJ KOČKY TŘEBA TÍM, ŽE JIM DAJ PLÁTEK SÝRA NA HLAVU. Dobře, divné stránky si evidentně musím najít sama. Po poctivé rešerši k článku jsem došla k tomu, že jsem ráda, že tohle moji kamarádi nesledují (nebo?). A také k tomu, že anonymní režim prohlížení má svoje kouzlo.

SBĚRATELSTVÍ – TO BY JEŠTĚ ŠLO

Jedno z vcelku roztomilých potěšení je sběratelství. Na internetu najdete mnoho fanouškovských blogů, kde si lidé vyměňují info o nových přírůstcích do sbírky. Jedná se samozřejmě o klasické geekoviny – komiksy, počítačové hry, sci-fi filmy nebo seriály a příslušenství (VIDĚL JSEM EPIZODU PÁNA VETŘELCŮ DVAATŘICETKRÁT, ALE JEŠTĚ NIKDY V DIRECTOR´S CUT, KTERÝ MÁ O SEDM VTEŘIN VÍC). Ale lidé sbírají i bizarnější věci než terminátory v životní velikosti. Třeba nikotinové žvýkačky, ze kterých si jejich sběratel doma šest let plácal kouli. Na konci byla fakt velká.

Nejvíc se mi ale líbil online obchod The Mertailor s ocasy mořských panen. Jejich milovník prodává dětské, dámské i pánské varianty a ceny se u dospělých velikostí pohybují v přepočtu od 3 000 Kč do 65 000 Kč. Pokud vás zajímá, co s ocasy lidé pak dělají, tak podle fotografií spokojených zákazníků se v ocase dá strávit příjemné odpoledne v bazénu, na gauči nebo na koberci.

SEXUÁLNÍ FETIŠE – CO JSTE VIDĚT NECHTĚLI

Moje úvaha byla jednoduchá. Napíšu do Googlu slovo fetiš a uvidíme, co to udělá. Milosrdnou snahu Wikipedie vnutit mi téma fetiše náboženského jsem s díky odmítla a rovnou se vrhla na čtení bulvárních článků s názvy 6 / 15 / 20 nejdivnějších / nejoblíbenějších / nejzáhadnějších fetišů, které nepochopíte / vás šokují / neznáte / nechcete znát / dokazují, že jste zvrhlí. Mezitím jsem rovnou zkoukla i nějaké novinky ze života celebrit, kterým zrovna někde vypadla prsa, a vplula jsem do světa lidí, kteří mají úplně jiný pohled na vášeň než já.

Pro sběratele, kteří si ujíždí na poměrně známém sexuálním fetiši, je tady e-shop s použitým spodním prádlem, punčocháči a kapesníčky. Kromě e-shopu stránka obsahuje také diskuzní fórum, kde najdete více personifikované nabídky typu NAPIŠ, JAKÝ KUS PRÁDLA POTŘEBUJEŠ, CO NA NĚM CHCEŠ MÍT ZA TEKUTIU A KOLIK BY JÍ MĚLO BÝT, A JÁ TI TO POŠLU. A jeden mladý fotbalista zde zájemkyním nabízí kromě propocených dresů a kopaček také použité špunty do uší.

Když jsme u sluchu, celkem neškodný mi připadá kanál na YouTube, který obsahuje zvukové záznamy souloží za dveřmi. Většinou se jedná o nekvalitní videa, která někdo natočil v hotelu, případně o sedmiminutový záběr na dveře studentského pokoje, na kterých je nápis Miluju Alexovu mámu.  

Tahle audio libůstka byla jen začátek. Web s videy, kde lidé zvrací, jsem našla okolo jedné odpoledne, takže jsem nešla na oběd. Diskuzi lidí, které vzrušují těžcí zločinci, jsem si přečetla hned potom, takže jsem nešla ani na ulici. Mezi další sexuální fetiše patří namátkou plazi, autonehody, sliz, pláč, stromy nebo amputované končetiny. Někoho vzrušují nohy. Proto si můžete na internetu koupit pomůcku Vajankle, na jejíž jedné straně je vagína a na druhé chodidlo. Nic jiného ke štěstí nepotřebujete, že?

PROKRASTINAČNÍ WEBY – KDYŽ PÍŠETE ODSTAVEC PĚT HODIN

Byla to fajn exkurze. Mám chuť se vrátit k něčemu milejšímu, třeba k té kočce s plátkem sýra na hlavě. Pro poslední odstavec si tedy prohlížím klasické prokrastinační weby. Najdu čtyři a odstavec píšu pět hodin. Doporučuji Don’t Even Reply, web s mailovými konverzacemi, ve kterých se lidé sprostě hádají kvůli akvárku. Crying in New York, kde se dočtete, na kterých místech se v New Yorku nejlépe brečí. A králem je samozřejmě The Useless Web, který vás při každém kliknutí odvede na novou stránku, která je absolutně ZB YTEČNÁ. Po několikahodinovém klikání konečně zavírám počítač. Jdu do pokoje a vrátím se, až budu normální.


 

a jeden guilty song

Snímek obrazovky 2016-03-07 v 21.40.46

DOST DIVNÝ WEBY

Leave a Reply

