Týden I

Doba, kdy jsem si pletla Twerk a Twitter, je pryč. Teď na Twitteru nadšeně sleduju Martina Veselovskýho, Mikuláše Beka i Abru a píšu si tam koupelnový myšlenky. Třeba SESTRA TVÝ KOČKY A KOČKA TVÝ SESTRY JE POŘÁD KOČKA A MŮŽE TO BEJT DOKONCE TA SAMÁ KOČKA ALE NEMUSÍ. Ne, to mi nakonec přišlo tak blbý, že jsem to tam nedala. Co by si o mně pak myslel Martin Veselovský, kdyby to viděl.

Prý si mám založit taky Instagram, aby stalkeři věděli, kde jsem obědvala. Fotit bych se měla. Not that kind of girl. Ale můžu to napsat. Všechno, co se stalo za poslední týden.

Zpívá tady Rihanna. V noci mi totiž někdo řekl, že nový album Rihanny zní jako Elliphant. Namítám TO JE BLBOST, ELLIPHANT JE PŘECE LEPŠÍ NEŽ RIHANNA. TO JE PRAVDA, ALE PUSŤ SI TO. A jo. Minimálně začala Rihanna dělat hudbu. To se stalo.

Pak se ještě stalo, že jsem viděla dokument o tom týpkovi, kterej založil Silk Road. Aspoň podle americkýho soudu. Ale jeho máma s tím nesouhlasí. Taky se mi vrátily nějaký věci do života. Takový ty jak měl člověk pocit že už se nikdy nevrátěj. Že prý teď existuje jen jedna odpověď. Tak jsem na ni zvědavá.

Chtěla jsem hrozně to písmenko s Listiny základních práv a svobod, který tetovali na Jednom světě. Jenomže, bůh ví, co za písmeno by na mě vyšlo.

Našli jsme na Letný vinárnu, ve který jsme ještě nebyli. V úterý a ve čtvrtek se tam nekouří. Šli jsme tam ve středu a bylo to fajn.

Kolegyně mi řekla, že bych si měla zaheslovat pracovní počítač. Říkala jsem si DYŤ JÁ TAM NEMÁM ŽÁDNÝ CITLIVÝ DATA. Jenže pak mě napadlo, že by mi někdo moh vlízt do Facebooku a napsat tam, že miluju Rafaela Nadala. Tak jsem ji poslechla. Přece jenom, jsem už dospělá, takže by můj počítač měl mít aspoň základní antikoncepci.

I když do našich účtů zrovna nikdo nebourá, celej Google, celej internet i darknet jsou taková přehlídka příležitostí co bychom mohli být. Ale naštěstí nejsme.

A nakonec jedno moudro

Musíme na sebe mluvit. Říkat si hezký věci. Je to jako s tou rejží. Máte dvě sklenice a na jednu každej den hezky mluvíte, usmíváte se, koukáte se na ni jako na obrázek. Prostě děláte ty věci, který dělaj lidi, když maj hezkej vztah. Druhou sklenici ignorujete, nebo jí nadáváte. Jako když se ty lidi rozejdou. A co? NENÁVIDĚNÁ REJŽE HNIJE. NO PRO BOHA.

nepravidelný, ale zato nezáživný seriál Týden najdete tady

Týden I

Leave a Reply

