Miluju tě, ale tvoji čivavu venčit nebudu

Nevěděla jsem, že v sobě máme tolik pochopení pro chyby ostatních. A ten sval, kterej nás drží u sebe. Kdysi mi o něm říkala Natálka. Čím víc do něj sekáš, abys ho přeťal, tím víc bolí. Po dlouhých měsících je už hodně tenkej, ale pořád stejně krátkej. Nemůžeme od sebe jít dál. A když si ho chvilku nevšímáme, zase zesílí. Je to trochu na hovno, ale nějak to nemůžeme ovlivnit. A to nemluvim o tom, že sme o něj zlomili už několik sekyrek z Hornbachu.

Nevěděla jsem, že nás ovlivňuje tolik skrytých věcí. Že mi chyběl celej život Basquiat. A že když nadskočím, vrazím hlavou do kokedamy, ať jsem kdekoliv. Nevěděla jsem, že báseň, kterou jsem napsala před dvěma týdny, je vlastně o tobě. Až když jsi naproti mně seděl, všechno si to řek. Nevěděla jsem, že Keith Richards je v každým z nás a nedá se ho zbavit. A že budeme pít Malbeca po litrech. A že neni veganskej.

Mám tě ráda za to, že nezvedáš hlas. Když se ti to stane, lekneš se sám sebe. JAKO KDYŽ ZJISTÍŠ, ŽE JSI POSLEDNÍ VĚTU NAPSAL CAPSLOCKEM. Mám tě ráda za to, že vždycky poznám, když lžeš. Už to skoro nezkoušíš, protože se akorát oba začneme smát. Mám tě ráda za to, že mě nosíš v náručí přes louže. Že ses ještě nenaučil nesklápět oči, když se stydíš. Za všechno, co bylo. Že pořád piješ colu. Ale snažíš se jen o decku denně. Že když začíná jaro, chceš chodit na Petřín. Že pořád nevěříš na monogamní vztahy. Ale že tě začínaj pohlcovat. A mám tě ráda za to, že pořád maluješ, ale nevěděla jsem, že s těma obrazama nejsi vždycky spokojenej.

Mám tě ráda za to, že ti chybí David Bowie. A za to, že dostat z tebe, co se děje, trvá několik křenových Bloody Mary. Mám tě ráda, protože i když máš přes celou mikinu HEJT, nemyslíš to vážně. A za světýlka. Mám tě ráda za to, že v první vteřině, kdy se vidíme, se usmíváš, než ti dojde, že jsem to já. Mám tě ráda za to, že mi věříš. A že se mnou piješ přeslazenej bazalkovej gin. Že ses vrátil do Prahy a můžeme spolu chodit na Letnou a do Alibi. Mám tě ráda za to, že mi píšeš jak je v Amsterdamu. A že pořád koukáš na béčkový horory.

Mám tě ráda za to, že seš na mě strašně přísnej, ale nevěděla jsem, že mě máš taky tak rád.

Nechci se s tebou o ničem z toho bavit, protože jsme na to zatim moc mladý. Ale jinak si myslim, že dospělej člověk by se neměl bát chodit po ulici se psem, kterej vypadá blbě, víš jak. CO JE KOMU DO TOHO.

Mám tě ráda za to, že mě máš přečtenou. A nejsou to jen ty čtyři slova na mý pravý ruce. Je to i to pátý, který není vidět ani slyšet. A že jsi některý ty slova uhodnul, WTF… A vůbec, čteš si věci, který jsem napsala. A víš, že nikdy nejsou takový jaký se na první pohled zdaj. Že nejsou jen pro tebe, ale pro všechny ostatní, kdo se do nás zamotali.

Miluju tě, ale tvoji čivavu venčit nebudu

Leave a Reply

