Týden II

Věci se dějou. To víme. Sedím uprostřed nádherný Bukurešti, kde maj tropickej park, ve kterým slyšíte ptáky. Ptáky. Strašně moc. Lítaj nad jezerem. A sou tam překrásný stromy. Stromy. Strašně moc. Vedle toho jezera je supr trupr restaurace z Československa ze sedmdesátýho druhýho. Červený vínečko pěkně z lednice a zmrzlinový poháry v barevných skleničkách. Číšník vypadal přesně tak jak si myslíte.

Co je ale důležitý. Tady jsem popsala jeden tejden svýho života. Je to tak dávno. Tenhle tejden za to taky stál. Prostě. Emoce musej bejt. Něco se od tý doby změnilo. Abru jsem viděla naživo. Na koncertě. V Kutný Hoře. Napsala jsem pak Anit jak jsem se tam cítila a teď si to můžete přečíst na Fashionbooku. Martina Veselovskýho jsem taky viděla. Dělala jsem s ním rozhovor. Bylo to jako vzít Nikiho Laudu na projížďku oktávkou. Prý mě pak pochválil. MĚ. Rozhovor bude v ZOOTím časáku, ale až v září. Schválně jak budou moje týdny vypadat v tý době. Mikuláš Bek mě učil na vejšce, takže tam jsme to už měli vyřešený.

Je čtvrtek. V úterý jsem zjistila, že jsem asi jasnovidka. Tenhle svět je strašně krásnej. Aperol Spritz k obědu a tak. Budeme s Mášou v důležitým časopise, protože máme v kanclu sprostej nápis. Amazing! Unbelievable! Fabulous! Škoda jen že na fotce, která tam bude, zas vypadám jak zpocená středoškolačka. Možná ji sem pak dám. just for fun you know

Abych to uvedla na pravou míru, tenhle článek jsem napsala proto, že jsem o sobě prostě chtěla napsat něco hezkýho. A to bylo ono. Tak ahoj z Rumunska. Tahle země má koule.

měsíc, svítí měsíc

A tohle je TA fotka a TEN časopis je Forbes.

HOO_final

nepravidelný, ale zato nezáživný seriál Týden najdete tady

 

Týden II

Leave a Reply

