Letenská

V Letenský partě se už řešilo skoro všechno. Normálního člověka tahle stránka asi moc nezajímá, ale máme tu naštěstí TL;DR, díky které už víme jak si objednat v restauraci jakýkoliv strange shit. Soukromý život jednotlivých občanů a náplav se tam naštěstí nerozebírá. Pravděpodobně proto, že by se z TL;DR stalo TL.A.

Dala jsem si den a půl prázdnin na Letný. Dovolená mezi Kobrou, Okem, Suši Slunce, Veletržákem, tou spodní trafikou na Miladě, Stalinem a Bistrem mě stála připálený dekolt a asi tisíc korun, který nevim, za co sem utratila. Takže stejný jako v Itošce. Více jak třicet hodin jsem nesešla dolů z kopce, protože jsem byla líná sbalit si banán a jít na výlet, a zvládla jsem potkat tolik mně milých lidí, že jsem si na chvilku pomyslela – Ale jo. Navíc už tu máme i CVRK. Ehm.

Já miluju Žižkov, to se ví. Ale za tenhle den a půl jsem odhalila jednu z velkých pravd. Podobnost Letný a Žižkova. Paralelu. Analogii. Až mi z toho buší srdíčko jak po cascaře z Yes Cafe. Napíšu to jednoduše, protože se nechci dostat do fáze Too Long. Again.

S mýma bývalýma klukama na Letný je to prostě jako s hovnama na Žižkově. Jsou všude. Není jich sice tolik, ale zase se strategicky pohybujou. A večer je to samozřejmě nebezpečnější než přes den. Když budete sedět celou noc doma a koukat na seriál, do ničeho nešlápnete. Na druhou stranu, s některýma bývalýma klukama se skvěle povídá.

Žižkov pro mě bude vždycky pražská čtvrť číslo jedna. Ta moje jediná. Přeci jen, když by to bylo potřeba, dá se to aspoň uklidit.

a pod srdíčkem je jako vždycky písnička

Letenská

Leave a Reply

