Když

Když jsem ti řekla, že budu bojovat, myslela jsem tím, že budeme bojovat oba. Když jsem ti řekla, že je konec, myslela jsem tím, že už tady o ničem nerozhoduješ. Jasně, láska je hezká věc. Já ji mám. Nosím ji všude. Asi jsem ti ji sebrala. Promiň.

Když jsi mi řekl, že mám chcípnout, myslel jsi tím, že jsi ztratil smysl života. Když jsi mi řekl, že jsem kurva, myslel jsi tím, že potřebuješ zachránit. Jasně, láska je hezká věc. Já ji mám. Nosím ji všude.

Když jsem ti řekla, že je mi to všechno líto, myslela jsem tím, že už kvůli tomu dávno nebrečím. Když jsem ti řekla, že  chci, abys byl šťastný, myslela jsem tím, že nejsi. Jasně, láska je hezká věc. Já ji mám.

Když jsi mi řekl, že mě nechceš opustit, myslel jsi tím, že na tebe mám čekat někde na lavičce v parku třeba dva roky. Když jsi mi řekl, že nikomu nevěříš, myslel jsi tím, že neustále lžeš sám sobě. Jasně.

Nehledě na to, jak se cítíme, umíme vypadat bezchybně. Každý člověk má v sobě trochu Beyoncé. Pojďme se bavit. Třeba na rovinu.

Když

Leave a Reply

