Recept na banánovej chlebíček

Vyrazili ze zdi jednu cihlu. Pruh světla dopadl dovnitř na podlahu a vytvořil divadelní štych. Lehla jsem si do něj a schoulila se do klubíčka. Prosím narovnej mi záda.

PROSÍM NAROVNEJ MI ZÁDA.

A pak k tanci pokračovaly dělnický práce. Zvedla jsem se a schovala se do temný části jeviště. Poslouchala jsem, jak vypráví příběh od Střední Ameriky po Evropu. Podíval se na mě a cukal mu koutek.

Tak hele, nech si to jo. Buď jednej, nebo se na to vyser.

Život je krátkej. Přece. Naklonili jsme se k sobě. Už musim. Jdu péct banánovej chlebíček. Vracím cihlu zpátky a světlo pomalu mizí. Tak sme si to zkusili a teď je čas jít spát. Dávám zamrazit tři porce banánovýho chlebíčku. Tři. Jsem už prostě taková. Co kdyby někdo přišel na návštěvu.

15218410_1247069402024347_1148682861_n

Recept na banánovej chlebíček

Leave a Reply

