Vzpomínky bez esemesek

Nekonečno, ráda tě vidím. Schovaný do osudových setkání. Před tebou se vůbec nedá lhát.

Nekonečno moje. Už jsem unavená z věčnýho (!!! fakt dík) vysvětlování, že se nezlobím, že nelituju. Vždyť na čem jiným by asi tak mělo záležet? Nekonečno, někdy mám pocit, že jsi jediný, kdo tomu rozumí. Jediný, kdo ví, že věci nezmizej jen tak. Někdy jsou ty tvoje vzpomínky ostřejší a skutečnější než přítomnost. Vzpomínky bez esemesek.

Nekonečno, ty si to pamatuješ líp než já. Tisíce okamžiků, který nikdo nevyfotil. Jak jsme spolu byli ve Varech. Seděli sme na baru a pili Zacapu od dopoledne. Jak jsme našli společný domov. A jak jsme jeli v šest ráno na kole pro rohlíky a tys na sobě mělo růžovou beranici a já vínový boa. A pak jsi ke mně přišlo u výseku s eidamama a zašeptalo si Oni to viděj. Co? Že sme úplně vožralí. A byli sme.

A jak nás náš kamarád seznámil na chodníku před velikou výlohou. A jak sme se dvě hodiny hádali kvůli filmům Heleny Třeštíkový. Jak sme na Karlově mostě poslali Vlastičku do větví stromu. Jak ses rozplakalo, když jsem ti dala novoroční přání. Jak jsme hledali song, kterej je v každý situaci veselej. Nekonečno, ta tvoje paměť je boží. A selektivní. Někdy trochu zapomínáš na tu nesnesitelnou nutnost ráno vstát a vyjít z domu.

Pomoz prosím taky těm lidem, jejichž Instagram je úplně osamělej. Ať si dokážou přese všechny překážky prostřít nový číslo Á dvojky a pozvou na večeři někoho, kdo jim dlouho chybí. Ať ten jejich život neni jak kokosovej olej bez vůně. Prostřeno pro dospělý.

Přiznávám, občas ti vůbec nevěřim. Ale zatím jsi mě nakonec vždycky přesvědčilo. Že to nekončí. Že to teda ne. Co bylo v lásce, v lásce zůstane a ten pravej večírek začíná po smrti. Po zlatý medaili.

 

Vzpomínky bez esemesek

Leave a Reply

