Odcházení II

Vždycky je to pohodlnější. Rychlejší, bez potenciálních zbytečných keců, zdržovaček, výčitek, slziček, nadměrnýho potu. Dá se to líp načasovat. Venku už čeká tágo přece.

Ušetřit čas, esence dnešní doby. Vždyť se uvidíme na Fejsbuku. Byla to skvělá párty, ale na píčoviny už mi nezbejvá energie. Musim jít spát / jinam / za ním / někam sama. Každou chvilkou ochoty a vlídnosti měníme svět kolem sebe. Všimla jsem si toho, když jsem začala mluvit nahlas. Já umřu. Neumřeš, jenom budeš trpět. Stačilo by ale něco říct, a bylo by to lepší.

Mezi klinickou depresí a opileckou debilitou jsem si vytvořila nový pattern. Je jedno, jestli jde o

oslavu narozenin

random párty

techno párty

oběd s prarodičema

tenisovej zápas

hokejovej zápas

přídavek po koncertě

poslední den v práci

poslední den ve škole

maturitní večírek

odjezd z Povaleče

odjezd z hotelu

odjezd z porodnice

pohřeb

hádku

nepovedený rande

one night stand

krátkej románek

velikou lásku

životní lásku

stěhování od rodiny

nalezení pravých rodičů

opouštění hospicu

.

Poanglicku se neodchází.

Odcházení II

Leave a Reply

