Že většina lidí je pro tebe jenom spam

Na některý věci člověk přijde na druhým konci světa. Jiný najde v půlce malýho vinnýho střiku na chodníku v Kutný Hoře. Bílýho. Jo. Bílýho. Bílý víno pijou děvky, ale mně to prostě takhle v létě přijde v pohodě.

A jestli jsem se zamilovala? Hele, já nevim. Ne, neumim to pojmenovat. Ne, neumim to pojmenovat. Jak se dá převést do slov to, že člověk zapadne do náručí někoho, kdo byl prostě ve správný čas na správným místě? Jak se dá pojmenovat několikavteřinový slavnostní objetí? To nevysvětlíš, že kvůli těm dvěma vteřinám navíc na to myslíš tři týdny.

Jak pojmenovat ten pohled do očí, kterej tě zarazil do země. Jak vysvětlit gesto s kelímkem. Jak vysvětlit, že kamarádství a láska jsou na jedný ose, na který je ještě milion dalších bodů? Jak vysvětlíš, že jednou budem starý a tohle všechno si budeme chtít pamatovat? Že internet je naše černá skříňka? Měla jsem ten moment raději zakopat do země?

Jak říct některým lidem, že jsou pro tebe jenom spam? Jak se zastavit? Teď a tady? Nebo to radši úplně zapomenout. Nebo tě radši úplně zapomenout.

Proč mluvit, když playlist to řekne líp? Když to řekne líp i debilní gif? Když to řekne líp sada smajlíků, který vymyslel nějakej tlustej kluk v kanclu bez klimošky uprostřed Virginie?

Jak vysvětlit, že jednou chci být možná máma, ale zatím chci jít hlavně večer ven?  Jak vysvětlit, že jsem asi přeslechla to důležitý sdělení? Jak popsat to, že jsem v jednu chvíli chtěla dát ruku za záda a čekat, že ji chytíš, abych mohla v klidu poprvé v životě omdlít?

Aby bylo jasno. Nezdá se mi, že by mě ty otázky trápily. Stejně jako ty jsi kamennej, i já mám svoje horský dny. A to je právě teď. Ptám se tak ze cviku. Ne, neumim to pojmenovat. Vím, co je láska, ale převlíkla se za Instastories, který po jednom dni mizej. Tu ruku jsem tam samozřejmě nedala. Ano, nejvíc ze všeho bych to všechno chtěla pojmenovat.

Že většina lidí je pro tebe jenom spam

Leave a Reply

